PBF "Dzień Prawdy"

Gra PBF w autorskich realiach fantasy

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

1. Gra jest już otwarta. Zapraszamy do rejestracji i zakładania Kart Postaci 2. Przed rozpoczęciem gry uprasza się o zapoznanie z działem "Pomoce"

#1 2010-06-24 14:37:27

 Karid

Nadmistrz Gry

status dethraneth@aqq.eu
19539702
Call me!
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 31
Punktów :   

Umiejętności

Talenty Bojowe :
Walka toporem - Umożliwia korzystanie z toporów.
Ulepszona walka toporem - Zwiększa obrażenia i szansę na trafienie.
Mistrz topora - Ogromna premia do obrażeń i szans na trafienie.
Walka mieczem - Umożliwia korzystanie z mieczy. (Mamy to od początku)
Ulepszona walka mieczem - Zwiększenie obrażeń i szans na trafienie.
Mistrz Miecza - Ogromna premia do obrażeń i szans na trafienie.
Łucznik - Umożliwia korzystanie z łuków. (mamy od początku[/u]
Świetny Łucznik - Premia do obrażeń i szans na trafienie.
Mistrz łuku - Ogromna premia do obrażeń i szans na trafienie
Walka bronią obuchową - Umożliwia korzystanie z broni obuchowej.
Ulepszona walka bronią obuchową - Zwiększa obrażenia i szansę na trafienie.
Mistrz Młota - Ogromna premia do obrażeń i szans na trafienie.
Kusznik - Umożliwia korzystanie z kuszy.
Świetny kusznik - Premia do obrażeń i szans na trafienie.
Mistrz kuszy - Ogromna premia do obrażeń i szans na trafienie
Nożownik - Premia do walki nożami. (można ich używać bez specjalnych talentów)
Mistrz nożownik - Umożliwia korzystanie z dwóch noży/sztyletów naraz
Szkolenie wojskowe - Umożliwia korzystanie ze średnich zbroi
Rycerz - Umożliwia korzystanie z ciężkich zbroi

Talenty Złodziejskie
Doliniarz - Umożliwia "zwijanie" mieszków ze złotem.
Kieszonkowiec - Umożliwia przeszukiwanie kieszeni.
Zręczne ręce - Premia do wszelkich działań złodziejskich.
Otwieranie zamków - To chyba każdy wie...
Znajomość mechaniki - Premia do otwierania zamków

Talenty frakcji
Wykrywanie magii - [Mag, Kruk lub Kruczy Rycerz] Potrafi identyfikować magię i tropić tego, który jej użył (nekromanci, strzeżcie się).
Najciemniej jest pod latarnią - [Kruk] Pozwala zniknąć wrogowi z oczu, nawet w niewielkim pomieszczeniu.
Zwiększenie obrażeń - [Kruczy Rycerz, Rycerz Świątynny] - Zwiększenie obrażeń, zadawanych opętanym, demonom i nieumarłym.
Pancerna szarża - [Smoczy Rycerz] - Szarża z tarczą. Zadaje wysokie obrażenia i powala na ziemię.
Czytanie w myślach - [Kruk, Kruczy Rycerz] - NPC nie kłamią. Pozwala zdobyć dodatkowe informacje.
Wskrzeszenie - [Nekromanta] - Przywraca zabitego potwora do życia, jako twojego sprzymierzeńca. Lepiej uważać, czy nikt nie patrzy

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.174 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.1alo.pun.pl www.playshaman.pun.pl www.neuroshima.pun.pl www.cs-fartownia.pun.pl www.narutokunek.pun.pl