PBF "Dzieñ Prawdy"

Gra PBF w autorskich realiach fantasy

Ogłoszenie

1. Gra jest ju¿ otwarta. Zapraszamy do rejestracji i zak³adania Kart Postaci 2. Przed rozpoczêciem gry uprasza siê o zapoznanie z dzia³em "Pomoce"

#1 2010-06-24 14:42:26

 Karid

Nadmistrz Gry

status dethraneth@aqq.eu
19539702
Call me!
Skąd: Gdañsk
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 31
Punktów :   

Pustkowia

W ka¿dej prowincji znajdzie siê parê takich miejsc. Ró¿ni± siê one poziomem trudno¶ci. Mo¿na tam podró¿owaæ, znajdowaæ ró¿ne rzeczy, wykonywaæ zadania itd.

Lista Pustkowi
Pogranicze
Zaplecze linii frontu - Teren za lini± twierdz granicznych. Kr±¿± tutaj bandy szabrowników.
Poziom zagro¿enia - ¦redni

Tereny wokó³ twierdz granicznych - Pas terenu wokó³ twierdz granicznych. Czêsto mo¿na tutaj trafiæ na orków. Du¿a ilo¶æ trupów przyci±ga tutaj ró¿nych kultystów i nekromantów.
Poziom zagro¿enia - Du¿y

Terytoria orków - Za¶nie¿one tereny, pe³ne orkowych osad. To tutaj organizuj± siê bandy orków, napadaj±ce pó¼niej na twierdze graniczne.
Poziom zagro¿enia - Bardzo du¿y

Góry Popielne

Trakt Mayaldzki - Jedyna droga ³±cz±ca prowincjê Haravandrel, z zajêt± przez orków prowincj± Mayald. Regularnie patrolowana przez ¿o³nierzy z twierdzy Chna. Mimo to, czasami mo¿na tutaj napotkaæ na niewielkie grupy bandytów, lub orków - a czasami na jakie¶ inne stworzenia.
Poziom zagro¿enia - Niski

Pogórze - Niezbyt aktywny wulkanicznie teren. Poruszanie siê w du¿ych grupach jest niemo¿liwe, wiêc ¿o³nierze musz± ten teren patrolowaæ w ma³ych grupach. Przez to jest to siedlisko bandytów.
Poziom zagro¿enia - ¦redni

Szczyty - Niebezpieczny teren, pe³en pól lawy i wulkanów. W niektórych miejscach popio³u w powietrzu jest tyle, ¿e nie da siê oddychaæ. Podobno gdzie¶ w górach ukryte jest Zy'vandril - pradawna twierdza-ku¼nia Nechurów.
Poziom zagro¿enia - Bardzo wysoki

Haravandrel
Pustkowie - Ja³owa pustynia. Trzeba tutaj uwa¿aæ - czêsto przechodz± tutaj popielne burze, zmiataj±ce wszystko co ¿yje.
Poziom zagro¿enia - ¶redni

Wy¿yny - Wy¿yny w zachodniej czê¶ci prowincji. Podobnie jak pustkowie, jest to ja³owa pustynia. Krêc± siê tutaj ró¿nego rodzaju bandyci. Czasami z Gór Wulkanicznych docieraj± tutaj... gro¼niejsze stwory.
Poziom zagro¿enia - ¶redni

Twierdza Popio³ów - Miejsce legendarne. Pe³na niebezpieczeñstw - i skarbów - twierdza, do której mo¿na trafiæ tylko podczas naprawdê potê¿nych burz popielnych. Nikt jednak tego nie dokona³ - albo dokona³, ale nie powróci³.
Poziom zagro¿enia - Bardzo wysoki (?)

Holay
Lasy - Lasy, jak to lasy. Czasami mo¿na trafiæ tu na jaki¶ bandytów, b±d¼ na potwora z Ciemnej Puszczy.
Poziom zagro¿enia - Niski.

Skraj Puszczy - Do¶æ niebezpieczne miejsce. Mo¿na tu trafiæ na niebezpieczne stworzenia, b±d¼ na rycerzy Kruczego Zakonu, którym z niewiadomego powodu bardzo zale¿y na tym, by nikt nie wkroczy³ g³êbiej w las.
Poziom zagro¿enia - ¦redni

Czarna Puszcza - Jedno z najniebezpieczniejszych miejsce w pó³nocnej Valian. Niegdy¶ znika³y tutaj ca³e krucjaty....
Poziom zagro¿enia - Bardzo wysoki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.018 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.neuroshima.pun.pl www.1alo.pun.pl www.narutokunek.pun.pl www.cs-fartownia.pun.pl www.thepiczers.pun.pl