Gra PBF w autorskich realiach fantasy
Nadmistrz Gry
W ka¿dej prowincji znajdzie siê parê takich miejsc. Ró¿ni± siê one poziomem trudno¶ci. Mo¿na tam podró¿owaæ, znajdowaæ ró¿ne rzeczy, wykonywaæ zadania itd.
Lista Pustkowi
Pogranicze
Zaplecze linii frontu - Teren za lini± twierdz granicznych. Kr±¿± tutaj bandy szabrowników.
Poziom zagro¿enia - ¦redni
Tereny wokó³ twierdz granicznych - Pas terenu wokó³ twierdz granicznych. Czêsto mo¿na tutaj trafiæ na orków. Du¿a ilo¶æ trupów przyci±ga tutaj ró¿nych kultystów i nekromantów.
Poziom zagro¿enia - Du¿y
Terytoria orków - Za¶nie¿one tereny, pe³ne orkowych osad. To tutaj organizuj± siê bandy orków, napadaj±ce pó¼niej na twierdze graniczne.
Poziom zagro¿enia - Bardzo du¿y
Góry Popielne
Trakt Mayaldzki - Jedyna droga ³±cz±ca prowincjê Haravandrel, z zajêt± przez orków prowincj± Mayald. Regularnie patrolowana przez ¿o³nierzy z twierdzy Chna. Mimo to, czasami mo¿na tutaj napotkaæ na niewielkie grupy bandytów, lub orków - a czasami na jakie¶ inne stworzenia.
Poziom zagro¿enia - Niski
Pogórze - Niezbyt aktywny wulkanicznie teren. Poruszanie siê w du¿ych grupach jest niemo¿liwe, wiêc ¿o³nierze musz± ten teren patrolowaæ w ma³ych grupach. Przez to jest to siedlisko bandytów.
Poziom zagro¿enia - ¦redni
Szczyty - Niebezpieczny teren, pe³en pól lawy i wulkanów. W niektórych miejscach popio³u w powietrzu jest tyle, ¿e nie da siê oddychaæ. Podobno gdzie¶ w górach ukryte jest Zy'vandril - pradawna twierdza-ku¼nia Nechurów.
Poziom zagro¿enia - Bardzo wysoki
Haravandrel
Pustkowie - Ja³owa pustynia. Trzeba tutaj uwa¿aæ - czêsto przechodz± tutaj popielne burze, zmiataj±ce wszystko co ¿yje.
Poziom zagro¿enia - ¶redni
Wy¿yny - Wy¿yny w zachodniej czê¶ci prowincji. Podobnie jak pustkowie, jest to ja³owa pustynia. Krêc± siê tutaj ró¿nego rodzaju bandyci. Czasami z Gór Wulkanicznych docieraj± tutaj... gro¼niejsze stwory.
Poziom zagro¿enia - ¶redni
Twierdza Popio³ów - Miejsce legendarne. Pe³na niebezpieczeñstw - i skarbów - twierdza, do której mo¿na trafiæ tylko podczas naprawdê potê¿nych burz popielnych. Nikt jednak tego nie dokona³ - albo dokona³, ale nie powróci³.
Poziom zagro¿enia - Bardzo wysoki (?)
Holay
Lasy - Lasy, jak to lasy. Czasami mo¿na trafiæ tu na jaki¶ bandytów, b±d¼ na potwora z Ciemnej Puszczy.
Poziom zagro¿enia - Niski.
Skraj Puszczy - Do¶æ niebezpieczne miejsce. Mo¿na tu trafiæ na niebezpieczne stworzenia, b±d¼ na rycerzy Kruczego Zakonu, którym z niewiadomego powodu bardzo zale¿y na tym, by nikt nie wkroczy³ g³êbiej w las.
Poziom zagro¿enia - ¦redni
Czarna Puszcza - Jedno z najniebezpieczniejszych miejsce w pó³nocnej Valian. Niegdy¶ znika³y tutaj ca³e krucjaty....
Poziom zagro¿enia - Bardzo wysoki
Offline